Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2009 04:02 - Почистването на автомобила зависи от зодията на притежателя му
Автор: geronimo14 Категория: Други   
Прочетен: 7433 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 07.06.2009 04:04


В предвид проведеното в Англия проучване, чистоплътието на човек зависи от зодиакалния знак, под който е роден. Това се отнася и за чистотата на автомобилите. Например “Водолеите” се оказали най-големите чистници - те мият автомобила си минимум веднъж в седмицата.

Лъв”, “Овен” и “Скорпион” се грижат за имиджа си и затова не мият колите си сами, а се доверяват на професионалистите в автомивката.

“Стрелец” и “Близнаци” мият сами автомобилите си, но по-рядко от “Водолей” - веднъж на около две седмици, а “Дева” го прави още по-рядко - веднъж месечно.

“Рибите” и “Раците”, въпреки че са свързани с водата зодии, се отнасят към автомобилите си коренно различно - те ги мият едва когато станат “твърде мръсни за да се качат в тях”. По същия начин постъпват и “Телец” и “Козирог”.

 Най-мързеливите водачи, според изследването, се оказали “Везни”-те. Те забелязвали мръсотията по автомобила си едва когато полицай им състави акт за неугледен външен вид!
www.geronimo-bg.com



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - vaniti
07.06.2009 05:18
znae6 li 4e tova ,za zodiite ne e vqrno,taka mislq az/bez da obidq/mieneto i pod1rjaneto na kolata zavisi ne ot zodiata,a ot usloviqta pri koito si jivql/a-t.e. ot mama,koqto vinagi,kato si bil mal1k/a e imala iziskvane k1m 4istotata i reda okolo nas......
цитирай
2. viki02 - Интересно, водолей-аз, близнаци и ...
25.06.2009 12:39
Интересно, водолей-аз, близнаци и стрелец са една група зодии, които се допълват, и мият колите си сами. А везни от същата група е най-зле.
Но това е сложна тема.
Ако бившият ми съпруг, везни, не мие колата си, то е защото не я забелязва, смята себе си за по-важен. Той абсолютно не се привързва към предметите. Прекалено важен смята себе си.
В същия момент, ако телец не измие колата си ще се учудя. Но пак ще е , защото обича да създава на себе си уют и удоволствия, а не на колата си. Тя му служи.
За себе си мога да кажа като водолей, че се привързвам към вещи и затова бих мила колата си, защото може би ще я възприемам като част от себе си, а не като нещо за използване.А и не уважавам егоистичната експлоатацията на някого или нещо.

Опитвам се да съчетая това изследване с реалността, доколкото имам поглед върху зодиите.

Ако бях везни сигурно нямаше да се обадя, ама никак. :)))
цитирай
3. net - ХА, ХА, ХА!
12.07.2009 15:44
Явно е вярно!
Ще проверя един познат коя зодия е? Но със сигурност не е Везни. И след забележка от КАТ не я мие, сигурно е нова зодия. Неговата кола се мие с всеки проливен дъжд! Това лято е доста добро за него!
цитирай
4. silver4eto - аще нямам кола, но ако проимама ще се ...
14.07.2009 23:41
аще нямам кола, но ако проимама ще се постарая да опровергая твърдението за Везните xD Поздрави и хубав ден! =]
цитирай
5. анонимен - има нещо вярно хмммм.....
17.07.2009 16:30
Аз съм Везни и не че ме мързи или не ми се дават пари ,но наистина мразя да си мия колата.За мен колата е средство за транспорт,няма значение каква е,важното е да върви.Мъжа ми,за сметка на това -чистокръвен Лъв(превърнал се със времето мв малко мъркащо коте),мие своята всяка седмица....вакс,полиш,както му е реда!
цитирай
6. naskoko1 - ми аз
24.07.2009 22:12
ми аз съм водолеи ама си мия колата пре 3 дена а ако имах време щях да я мия и всеки ден
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: geronimo14
Категория: Забавление
Прочетен: 1059338
Постинги: 197
Коментари: 90
Гласове: 2610